2016-09-03

160901 Följebil till cyklist Göta Kanal

Idag cyklade brorsan längs Göta Kanal Sjötorp till Karlsborg. Då jag inte kunde köra på cykelvägarna så höll jag mig i närområdet där han var. Vill du inte bläddra här så finns hela resan som videoklipp längst ner videoklippet innehåller flera cykelfilmer

Förberedelser

 Här går starten

 När han drog iväg kollade jag omgivningarna här Sjötorp

 och ett blåsigt vänern
 På väg till Hajstorp såg jag dessa hjortar

 Hajstorp


 Här har jag kommit till Töreboda och fotade änder





 I Vassbotten hittade jag denna fina stenvalvsbro

 Nu har vi kommit till Tåtorp




 här fylldes det på ny vätska
 försökte han fuska och ta cykelbåten
 när brorsan åkt iväg tittade jag på slussning






 Forsvik bjöd på lite gamla  träd låt nu inte fantasin skena

 Här sista kurvan innan målgång i Karlsborg


 Lite figurer vid campingen där cykelturen slutade



 mat i Skara på Stjärngrillen alltid lika god, här en hälften hälften med 150gr hamburgare
 resterande bilder tagna på hemresan i dåligt ljus



 nu har solen gått ner så det var svårfotograferat






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar