2014-10-26

141026 Skogspromenad och Ödehus

Var tvungen att ge mig ut och röra på mig lite, då blir det skogen för där är det minst smärtsamt att röra sig, hård asfalt uteslutet. Men vem hade väntat efter det väder som varit att man kunde plocka svamp i skogen.
Men skogen dolde mer för mig denna dag bla Ett skogsväsen läser sagor för en trollunge. Var tvungen att kolla igen för att se vad jag såg.
Som omväxling till detta så cirklade en Ormvråk på himlen.
Efter detta kom jag till ett fallfärdigt skjul fullt av kulturskatter, skulle vilja ta hem allt och fixa till.
När man åker på mindre vägar så finner man fler byggnader som behöver en hjälpande hand som denna.





PÅ en liten skogsväg fann jag denna enrummare med minigarage.
Byggnaden saknar en vägg så det är fri insyn på toa, men denna sida är mot skogen så från vägen finns ingen insyn.
Nu tog även denna dag slut så vi tänger med att säga på återseende till allt konstigt i skogen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar